להצעה:
0559379381
מערכת סולארית
במחירים משתלמים
להצעת מחיר

מערכת סולארית במחירים שלא הכרתם

חלמתם על מערכת סולארית לבית? עכשיו תוכלו להגשים את החלום. הקימו מערכת סולארית ביתית או מסחרית ותחסכו בחשבון החשמל.

אצלנו תוכלו להקים מערכת סולארית בכל גודל כולל בייתית ומסחרים לייעוץ ופרטים נוספים חייגו עכשיו: 0559379381

שירותי חברת סולארי בקליק

הקמת מערכת סולארית לטווח ארוך

העתיד כבר כאן וכיום ניתן להפיק את כל האנרגיה הנדרשת על סמך אור השמש. אנרגיה סולארית היא הדבר הבא בתחום האנרגיה, מערכות סולאריות ביתיות צצות בכל רחבי המדינה כמו פטריות לפני השמש.

למערכות אלו ישנם יתרונות רבים מספור והן מהוות כיום את הפתרון הטוב ביותר לאספקת אנרגיית חשמל תוך שמירה על איכות הסביבה.

בנוסף ניתן להתקין מערכת סולארית מסחרית על מגוון של מקומות כמו למשל גגות בתי ספר, תיכונים וגני ילדים הפזורים ברחבי הארץ, בתי כנסת, בנייני משרדים, מרכזים לוגיסטיים ומבנים תעשיתיים.

בנוסף, תחום החקלאות מאפשר גם הוא לנצל את אנרגיית השמש, כך שניתן להקים מערכות סולאריות על גגות של לולים וסולארי על גגות של רפתות. גם בשדות חקלאות ניתן לבצע הקמה של מערכות כאלה.

אז תאכלס מה השירות שאנחנו נוכל לספק לכם:

  1. ליווי וביצוע הליך בירוקרטי בהקמת מערכות סולאריות – שירות מקצועי וליווי וביצוע הליך בירוקרטי להקמת מערכות סולאריות מנותקות או מחוברות חברת חשמל כולל ניצול מירבי של השמש.
  2. התקנת מערכות לחיבור לפי מכסה תעריפית – הקמת מערכות לחיבור בשיטת הסדרה תעריפית אפשרות להקמת מערכות בשיטה החדשה שעובדת לפי מכסה תעריפית שנקבעה מראש.הקמת מערכת ליצירת חשמל וקיזוז עם חברת חשמל על השימוש. פיתרון מצויין להיפתר מחשבון החשמל המנופח
  3. תכנון והקמה של מערכות סולאריות – ליווי שלם מא עד ת להקמת מערכת מוצלחת. אצלנו תוכלו לקבל ליווי מושלם מא עד ת כולל אישורים בחברת חשמל ובמועצות המקומיות להקמת מערכת סולארית ותתחילו לחסוך ולהרוויח אלפי שקלים.
  4. התחשבות מלאה בכל נושא התמחור לכל הלקוחות – כולל הוזלה משמעותית ללקוחות פרטיים עם אופציה לעזרה בייעוץ ללקיחת הלוואה לפרויקט.

למה בעצם לבחור בנו?

דילוג לתוכן